И нещата се оказаха... криви:


Свалянето на карантията бе добре, но за момента със свалянето клапаните.. подходихме по "класическа" методика на ТНТМ..

За щастие няма подбити легла:
Замерих с часовник валовете на място в главата (е при свален капак) около половин до стотна радиално. Та според мен ще стане работата.. с едни нови клапани и гарнитура.
Обаче, ме смая това, че водачите са от нещо като бронзова сплав. Стеблото на клапана е 5.97-5.98мм и вероятно са били райберовани на 6.01мм. водачите. Обаче това е било няугаш си.. Сега като пипна на ръка си има хлабина.. и то сериозна. И това не само водачите на набитите клапани а и на всмукателните където няма нищо повредено. Тоест за 270 000км по километраж вече износени.

Лагери заработиени направо в алумина на главата и капака ѝ, водачите заминали..леглата понагорели малко и изпускащи.. Егати мотора. Значи баш сметнат да изкара 5-7г и 270 - 280 000 и да иде за скрап. А то като гледам и купето как е тръгнала ръждата..
