Пачо написа:Узрял съм да си взема някаква колица за България.
Гледам към най-евтините удобни за поддръжка машинки, ако ви идват идеи съветвайте. Ако имате нещо ваше за продан също кажете. Левчо ми беше давал да покарам една негова дизелова мазда от която бях много доволен, нещо такова бих взел с удоволствие.
Интересува ме също какви разходи се задават - такси при покупка, данъци, винетки, в какви рамки са тия пари и колко е сложнотията като процес - нотариуси, институции и подобни.
Писах и в другата тема... но ще опитам и с цени по спомени:
Около 550 лв. беше първоначална регистрация (и еко такса) - жената с бебе на ръце се справи за 1 ден в КАТ.
Освен масла, филтри - може би 200-250 лв, сменихме 4 х гуми - 320 лв.
На втората година - предни носачи, предни накладки и дискове, заден торсион - това беше около 1000 лв.
Преди 2 годни сменихме масло на скоростна кутия - беше скъпо, но ми се губи колко да кажем 300-400 лв.
Всяка втора година сменяме и моторно масло и филтри (знам, че трябва всяка, ама айде сега).
Годишно - Гражданска отговорност - 250 лв., преглед - 50 (не съм сигурен за цифрите, но са там някъде) + винетка за 1 месец...
Гараж ни е най-голямото перо - 1500 лв. на година (при спазарен 100 лв. на месец, ама както писах в друга тема - помагаме малко).
Та като дръпнеш чертата, по-добре е 1000 ерво на месец да дадеш и да забравиш други грижи, но ние така решихме.
На жената все още й е супер комфортно - идва си 2 седмици преди мен и кара към Гърция или към БГ морето с детето и нейните родители, казва, че с кола под наем ще й е по-притеснено... А и аз вече свикнах с колата (само като се кача в нея и ми става едно ваканционно такова
). А и историята (в Лесото) показва, че никога не знаеш кога ще имаш "неочаквана" ваканция, а цитрото си ни чака в БГ.
- На Корфу
- След като успяхме да я измием за 1 път от 1 година ;)