Така се получи, че карах около 1700 км Нисан Кашкавал (Кашкай), е-Power, новичък на 11К км...
Първо впечатление - едно мило ми стана - все едно се качих в моя първи Нисан X-trail (от 2009), че и на цвят беше същия!
И като външност и като интериор и като пътно поведение много му напомниха за него!
https://www.nissan.bg/vehicles/new-vehicles/new-qashqai-j12.html
Като го взех видях, че има е-нещо си, ма не му обърнах внимание... Викам си баси колко тихо работи мотора! И с лекота тръгва! Па то било електричка!
Като запали генератора първия път докато стоеше на място - направо ме стресна!
Бяхме в северна Италия - основно междуградски пътища (70/90 км/ч), малко градско, може би 20% магистрали - даде среден разход 5.2. Не е лошо имайки предвид, че видя и бая баири до Портофино и Чинкуе Тере - даде среден разход 5.2 бензин. Ако не бяха баирите и климатика и C5-тко щеше да много близо на дизел (под 6), но по баирите щях да харча доста.
Динамика - много ми харесва да имаш голям въртящ момент винаги на разположение! Особено по баирите нагоре!
Е-педал - имаше такава опция - като цъкнеш - започва да рекуперира като отнемеш газта.
Много ми хареса в града и най-вече в завоите - не местиш крака към спирачката, така по балансирана влиза в завоя (само с моторна спирачка).
И доста прецизно можеш да регулираш как да стои в завоя отнемайки, или натискайки газта... Е, по едно време започна да ми се схваща крака от усилие да съм плавен...
Лошото - като загасиш и запалиш - изключва рекуперацията, както си й свикнал - се мяташ панически на спирачките... що така тъпо са го направили, не знам.
Другото лошо - в един момент на големи баири и яко жега, ми светна на таблото, че временно ми ограничава максималната мощност, та успях да прегрея електромотора.
Пътно поведение - прекрасно в града - много повратлива, пъргава, много тихо поема неравностите.
Извън града на гладък асфалт - много добре, усеща се стабилна много.
По тесните пътища виещи се около морето, стоеше доста добре, завиваше добре, но освен спиращи дъха гледки, имаше и такива разминавания (ма много тясно, понякога се връщахме назад за да намерим по-широк участък да се разминем)...
При неравности с висока скорост (кофти магистрала) - доста си друска... там не ми хареса иначе стои стабилна в завоите.
Разход по магистала с 130 км/ч и климатик - около 6.3/100.
Тааа, май съм конвертирам вече... сега, оставете, че C3 ми се струва мудна... C5-та също... и много вибрира... бе кофти тръпка. Е, остава возията на C5 все пак - космос е извън града.
Спирам до тук...
Но ако ви е интересно мога да кача снимки от музея на Ламборгини и споделя впечатления 20 мин. каране на от Ферари Портофино, около заводите им в Маранело.