Да споделя аз моята овчария отпреди няколко месеца:
Тръгнах да припалвам DS-a - притюхка и спря да пали... Върти, ма не пали.

Бре да ми се не види... сякаш няма бензин, но чувам помпата върти... Разкачих маркуча към инжектора за студен старт (той е на едно с рейката) - бензин няма...
Махнах нивомера да се уверя, че все пак има бензин в резервоара - има над половината... Бензина стига до помпата през филтъра - значи не е запушена сондата!
Ми викам си - ясно помпата е заминала - и без това съм взел нова от близо година - явно е време да я сменям...
Помпата е в десният праг на много зачукано място цялото омазано с парафин и аз така до ушите 2 дни... За това път колата е почти легнала на пода, а аз не смея много да напъвам с крика да я вдигна добре. Бе 2 дни кат червей се гърча отдолу, че сменям и всички бензинови гумени маркучи в прага, че доста напукани... Както и да е, справих се!
Бодро тествам с новата помпа, чувам пак - върти, ама бензин йок! Бре мама му стара!
Започнах отчаяно да следя пътя на бензинопровода от помпата до моторния отсек и погледа ми се спря върху един ел. клапан!
Викам си, нещо се е прецакал! Гледам има ръчка отгоре - врътвам тази ръчка и чувам как бензина бордо зацърка към рейката!
Ясно викам, скапал се е този клапан - и в следващия момент осъзнах какво се е случило започнах да апа гъзето!

Последния път съм я загасил на газ и ключето газ/бензин е останало в позиция газ! А този клапан спира притока на бензин към рейката когато колата е на газ...

Та те така де, поне сега съм с нова (по-модерна) помпа, нищо, че не е баш оригиналната...
