След това намерих из разни руски сайтове малко трикче(програмка) което връща серийния номер на кабела с такъв актуален за софта.. и програмата тръгна. Но.. уви. Така и не прочете таблото на един фолсваген. Само даваше, че няма 12 волта сигнал и че К-линията е на късо ...
Айде пак четене , тоя път на по английски сайтове и се оказа че Атмел чипа който явно е там не за нещо друго а да си ...говори със софта. Тоест да каже че кабела е "наШто момче.."
Деева. та пръснах жицата:
И с отварянето едното от USB кабелчетата (мисля зеления) се откъсна.. Ъх.,.

После успях с програматора да "затрия" Атмела и да вкарам приходящия софтуер .. За да няма хън мън, рязнах една патечка отзад на платката.Нямам идея защо K-line(pin7) бе свързана с (pin 3) Който е служебен, или само на определени коли може да го има и то като друг порт за комуникация но е рядкост.. Приключил, събрал И.. тест.

Успешно прочетох пин кода на едно табло в Ауди TT N8...

Та ако някой удари на камък със същата жица (версия 2.6) мога да дам стъпка по стъпка как..
