Историята тук е странна малко.
Познат има Мк3 форд С-мах. И някой немски инженер е решил първо, с отваряне на вратата да светват габарити и номер, както и таблото да се активира и като втора греда разбира се няма бушони за светлините отзад както и за лампичките на номера!?!? Явно се разчита на централният модул да чете товара и да прекъсва веригата според него..
До тук нищо странно, само дето моя човек дал на късо отзад при смяна на лампичките.След рестарт компа му дойде акъла за лампичките ама таблото си останало маъртвило..
Това бе "началната" информация.
Аз се порових и намерих схема за фокус което си е баш същото. Но тук бе първият парадокс...
Свалих таблото и пряко на буксата на пин 3 нямаше захранване:
Схемата която аз намерих е горе долу следната:
Горе долу каазно : от батерията, през силов бушон към боди модула. Там просто минава през пътечки , малък бутон и право в таблото.
В книжката към колата бе посочен същият F69 като захранващ.
Да ама като прозвъних от 12тте волта до бушона, а от там до пин 16 на букса С8 всичко ток.. и жица:
След това проверих за проводимост от пин 3 до пин 16 .. НИЩО!!

Ъ?!?
За това разкачих всички останали букси на тоя модул и пин по пин тествах.. И пак нищо.. Бряххх...
Регистрирах се на сарвизаната страница във Форд, и от там свалих друга схема по вин за колата:
ч
Която на практика бе .. същата. Значи до тук дърво!
След това отворих буксата , тоест тази С8:
И какво да видя вътре...!? Тоест какво не видях вътре бе краче на което да се подава това захранване..
Ясно, че кабел не се топи и изчезва.. Ама къде са вързали глупавото табло..
Всички бушони бяха на местата си и здрави..
За това вместо да галя кристалната топка, реших направо да направя еидн байпас:
Така нагласено, взима захранване от точно този F69 та поне сега е по схемата която би трябвало да бъде..И разбира се за наше щастие резултата бе положителен:
Ако намерим друг женски пин от АлиЕкспрес или пък отрязана такава букса, адаптера ще бъде махнат и поставено в буксата където му е мясотото на тоя кабел, ама това не зависи от мен вече..
Колкото до дивотията със схемите и чудесията.. все ми е на ума, че по време на монтажа е станало нещо, или някой е забравил като е правил снопа. Хваната е грешката, и са прекарали кой знае къде захранването и колата е била готова за продан.. Спекулация пълна от моя страна, но не виждам иначе защо ще е така..
