Ibiza 6l 2007 1.4 TDI BMS - Смяна с BMV?

Електроника, навигация, Hi-Fi, екстри

Ibiza 6l 2007 1.4 TDI BMS - Смяна с BMV?

Мнениеот kristian1202 » Нед Окт 08, 2017 9:01 pm

Здравейте,
Нов съм в този форум, интересува ме дали някой е запознат с възможността да се постави двигател на сеат ибиза 2007 година който е с мотор bms мотор с код на двигателя bnv? Фабрипният мотор на колата е с счупено турбо и блокирал двигател .Имам мотор Bmv с компютър и цялата инсталация към него за жалост снопа с кабели и буксата за компютара са много-по големи. Възможно ли е слагането му по друг начин освен подмяната на всички кабели?

П.С. едната кола е с климатроник а тази от която мисля да ползвам частите е с климатик, това усложнява ли инсталацията?
Ще съм много благодарен на всички които могат да ми дадът съвет.
kristian1202
Зяпач
Зяпач
 
Мнения: 1
Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 8:58 pm

Re: Ibiza 6l 2007 1.4 TDI BMS - Смяна с BMV?

Мнениеот longgo » Пет Окт 13, 2017 7:23 pm

На бърз въпрос много бърз отговор
- дали е възможно да се заменят.. Вероятно
- не вдянах много кой мотор какъв имал и нямал, но според етка за сеат има BMS 1.4 TDI мотор със и без пом,па дюза. Има и BNV който е почти същата мощност и е едбсолютно 1.4 трицилиндров дизел. Интервала на поставяне като години се залягат, или поне монтажните точки може и да нямат много разлика.
- климатроник или климатик оппред в моторният отсег имаш компресор, радиатор за фреона, разни клапани електро управляеми и т.н. Относно това вътре в купето дали ти ще ръчкаш или един компютър ще мести разни клапи насам на там вече е работа на дизайнера. Веоряно принципно ще стане, защото ако само мотора е сдал багажа то би трябвало останалата работа да си я оставиш от твоята кола.
- компове и смяна - е тук вече е същината. Не е важно размерите на буксите а кой пин към какво се закача. И понеже швабите много обичат да правят междинни модели с междинни глупости то е напълно възможно дори и да са аналогични като карантия, управляващата част да е тотално изчанчена
- остава разбира се отворен въпроса, кой и как ще ти напасне да си приказва компа на климатроника с ECU-то на мотора. Имобилазер и т.н.
АКО като цяло са еднотипн моторите: дюзи, датчици, клапанчета управляваши с вакуум(тия немците много си ги обичат) входни сигнали .. то може да имаш малко по-голям шанс да смениш моторите а да си оставиш оригиналният компютър и дори датчици. (MAP/MAF /IAT / ..)

Това разбира се без документация кой мотор съответно какво има/няма/трябва няма как да стане. А аз дори да зная, че тук има няколко със сигурност професионалисти монтьори не вярвам точно тази гимнастика да са правили.
Може би , във форума на VW може да получиш по-адекватни отговори.

Така аз го виждам, което грам не значи че е вярното.. В AUTODATA 3.38 има и за BNV и за BMS диаграмите на разпиновката и кое към кой пин на компа отива та може да сравниш и да решиш дали ще се мяташ на бързия :ok:

Успех!
Аватар
longgo
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 980
Регистриран на: Вто Авг 23, 2011 7:54 am
Местоположение: (RAU.FI),(GAB.BG)


Назад към Автомобилна електроника

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

placeholder