Споменник - за пенсионирани модели

За мотоциклети, ATV-та, велосипеди и т.н. Вход само с каски!

Споменник - за пенсионирани модели

Мнениеот Пачо » Чет Ное 26, 2009 6:21 am

Това е Honda RC166,

Engine: Air-cooled 4-stroke inline 6-cylinder DOHC 4-valve Gear Train
Displacement: 249.42cm3
Max Power: over 60-PS / 18,000rpm
Max Speed: over 240km/h
Dry Weight: 112kg
Magneto Ignition, 7-Speed Transmission, 6-Carburetor
(Хонда линк)

Ман ТТ победител. През 1966 печели 10 от 10 състезания в клас 250сс на световния шампионат.
Обърнете внимаие на мотовилката отдолу :)

За видеото е хубаво да имате наистина добър звук, или поне слушалки. Моторетката я палят с външно устройство, заслучайте се в 48-мата секунда :drinks:

Изображение

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pAYcqSTVBY4[/youtube]
... "Всичко,що е технически оправдано,е красиво"-Королёв, Сергей Павлович
Аватар
Пачо
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 4210
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 9:37 pm

Re: Споменник - за пенсионирани модели

Мнениеот Иво » Чет Ное 26, 2009 1:15 pm

Хондова работа - правят изродски двигател, и със меко и комфортно, леко за каране окачване, мачкат наред

Интересна е тази биела, как се закача към коляновия вал? Да не би вала да е на части?
Намерих тази голяма снимка на двигателя на части
http://www.iom1960.com/photo/honda-works-2/rc166-2.jpg

Странно ми е, че коляновия вал директно задвижва скоростната кутия, и то по средата на вала - хитро, да няма много осукване на вала ако е много дълъг
Но къде (и как) е съединителя?
Аватар
Иво
6-ти разряд
6-ти разряд
 
Мнения: 250
Регистриран на: Вто Окт 14, 2008 10:06 am

Re: Споменник - за пенсионирани модели

Мнениеот unguriano » Чет Ное 26, 2009 4:46 pm

Еееееее, яко.
Ама кат гледам '66 е малко късно бе. :biggrin:
Отеца имаше два.
Ява, предполагам доста я помнят.......особено аз. :crazy: Беше я подготвил  да я продава, изкарана на улицата отпред, чака клиента. Ама аз.......мерак, гепнах ключарев и в начлото наистина исках само за запаля, амаааа......кво напрайх не знам, на скорост, гааааз и отсреща, на комшията у дувара. :shok: Отнесох го кат мотокар, празна палета....... Продаде го май, но не тоя ден и не помня дали на същия човек. :pardon:
По-интересния беше БМВ-Ромел, 750сс, с кардан и задна. Той, ако не се лъжа е някъде.....от 2-рата световна. Е тва кво животно бешеее......не е истина. Може да се напъна и сигурно ше се сетя много, ма 2 случки няма да забравя. На мястото на коша бащицата беше направил едно..мммм...шаси. Е тва колко нещо е извлякло..... Тогава точно шерифите бяха купили място /то и до сега си остана такова :lol:/ и с шефа, аз вече по-голем, та да бачкам, сека неделя там. Твааааааа, цимент, туули, колци за ограда.....нема грижа. Един път /помня кат сега/ - 4 торби цимент, няколко кОлеца, бетонни и 2 топа мрежа. Дефилето, едно на ръка /мястото е около Лъкатник/, ма кат кривнеш от пътя, нагоре имаше едно 200-300 метра бесен баир, черен път, на фона на който Беклемето е магистрала..
Другият случай, особено впечатлителен за мен, беше кат изкачихме Шипка, не прохода, ами до паметника и то по стълбичките. :pleasnatry:

Ще пробам да метна снимки, ма не знам кво ше стане...
Яяяяяяяя, стана бе....... :dance3: Снимките не са "автентични", ама от тогаваа.......нема как :blum3: Само дет тука ява-та е с кош, ма става ясно. Но си беше червена
Прикачени файлове
18_12a136_BMW.jpg
18_12a140_jawa.jpg
Последна промяна unguriano на Чет Ное 26, 2009 4:50 pm, променена общо 1 път
Смело товарищи в ногу!
Аватар
unguriano
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 9:52 pm
Местоположение: Се тука

Re: Споменник - за пенсионирани модели

Мнениеот Пачо » Пет Ное 27, 2009 6:04 am

[quote="TK3C"]
Хондова работа - правят изродски двигател, и със меко и комфортно, леко за каране окачване, мачкат наред

Интересна е тази биела, как се закача към коляновия вал? Да не би вала да е на части?
Намерих тази голяма снимка на двигателя на части
http://www.iom1960.com/photo/honda-works-2/rc166-2.jpg

Странно ми е, че коляновия вал директно задвижва скоростната кутия, и то по средата на вала - хитро, да няма много осукване на вала ако е много дълъг
Но къде (и как) е съединителя?
[/quote]

Валът е на части, а това което се вижда на 1:05 на клипа е кошницата на съединителя.
... "Всичко,що е технически оправдано,е красиво"-Королёв, Сергей Павлович
Аватар
Пачо
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 4210
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 9:37 pm

Re: Споменник - за пенсионирани модели

Мнениеот Пачо » Пет Ное 27, 2009 9:14 am

[quote="unguriano"]
Еееееее, яко.
Ама кат гледам '66 е малко късно бе. :biggrin:
Отеца имаше два.
Ява, предполагам доста я помнят....
По-интересния беше БМВ-Ромел, 750сс, с кардан и задна. ...
[/quote]

Първото което ми изниква в главата като чуя Ява е "обратен поляритет". По някаква причина плюсът на акумулатора беше свързан с рамата.

А сега ми напомняш нещо, за което ще питам ако има запознат да ме/ни осветли относно широко ползваното име БМВ Ромел. Аз такава марка не знам, но знам БМВ-та на които им казват така. Предполагам че се прави референс към мотоциклетите с които генерал Ромел се движи из северно-Африканските пясъци. Tе са с кош, картечница, и ремарке досущ като БМВ-то детоСавата беше публукувал. Интересното е, че моторетките на Ромел са били Цюндап които са почти същите като констукция и доколкото си спомням на БМВ им е било наложено да изкопират някои елементи именно от него (мисля, че беше кошът и задвижването на колелото на коша).

Та питането ми е, защо на БМВ-тата им викат Ромел тогава?
... "Всичко,що е технически оправдано,е красиво"-Королёв, Сергей Павлович
Аватар
Пачо
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 4210
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 9:37 pm

Re: Споменник - за пенсионирани модели

Мнениеот unguriano » Пет Ное 27, 2009 10:23 am

[quote="Пачо"]

Първото което ми изниква в главата като чуя Ява е "обратен поляритет". По някаква причина плюсът на акумулатора беше свързан с рамата.

Аз такава марка не знам, но знам БМВ-та на които им казват така. Предполагам че се прави референс към мотоциклетите с които генерал Ромел се движи из северно-Африканските пясъци.

Та питането ми е, защо на БМВ-тата им викат Ромел тогава?
[/quote]
Ми не знам, за съжаление. :scratch:
По времето за което разправям съм бил крехък келеш. А после не съм се интересувал в детайли. Знам, че така му се "викаше", и разни разбирачи много припадаха по него. То па тогава у нас кво ли имаше... "Руснаци", Ява и нещо такова евентуално. :blum3:

Доколкото знам на едни определени модели /или само този/ им викат Ромел. Връзката с генерала и/или неква копродукция с Цюндап-а е.....вероятно, логично е, но не знам със сигурност. :unknw:

За Цюндапа, знам
Смело товарищи в ногу!
Аватар
unguriano
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 9:52 pm
Местоположение: Се тука

Re: Споменник - за пенсионирани модели

Мнениеот Владислав » Съб Ное 28, 2009 9:56 pm

[quote="Пачо"]
Това е Honda RC166[/quote]
Малиййййй, рИве, та се не трае!  :biggrin:

Предполагам, че са направили мотовилката такава, за да намалят масата на бутало-мотовилковата група чрез избягване на болта?
[b]Децата на задната седалка в автомобила са източници на инциденти. Инцидентите на задната седалка на автомобила са източници на деца.[b]
Аватар
Владислав
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 8127
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 8:29 pm
Местоположение: Швейцария

Re: Споменник - за пенсионирани модели

Мнениеот Zois » Пон Юни 06, 2022 8:40 am

Споделям с вас едно видео, което изгледах с голям интерес в свободното време:
https://youtu.be/Dy7fc6wbINU

Преди 15-20 години притежавах подобен мотопед, беше желязна машина – и в прекия и преносен смисъл.
Zois
6-ти разряд
6-ти разряд
 
Мнения: 159
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 3:38 pm


Назад към За техника, която се яха

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron
placeholder