NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

За всичко, което може да се оправи с чук

Re: NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

Мнениеот longgo » Сря Ное 21, 2018 6:50 pm

на примерите къса понякога маса към мотора.. и почват едни фокуси особено с дизелите.. За "жипката" нямам много идея.. ама да не се окаже подобно - закъсанат маса нейде си..
Виж, добра идея за това с кабеляците. Да няма гризачи дето да обичат да похапват кабели? Забравих за коя държава беше слагаха едни кутийки да излъчват ултразвук и да ги пъдят.. че как си седи колата и може да стане паметник заради някоя хакерска мишка..
Аватар
longgo
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 1417
Регистриран на: Вто Авг 23, 2011 7:54 am
Местоположение: (RAU.FI),(GAB.BG)

Re: NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

Мнениеот TheSaint » Чет Ное 22, 2018 8:57 am

longgo написа:... Да няма гризачи дето да обичат да похапват кабели? ...


На колегата X-trail-a беше огризан от мишка, няколко дена й залага капани докато я очисти (в купето!) и да, имаше пробелеми с тоците (не помня точно какво, но не сериозно) и паралелно се появиха придърпвания, които после се оказаха проблемен дросел.

При мен - не съм забелязал мишки, а имам и 2 котки дето обикалят двора и гаража, но не е изключено...
Аватар
TheSaint
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 979
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 6:24 pm

Re: NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

Мнениеот TheSaint » Чет Ное 22, 2018 7:36 pm

Днес ни дадоха колата и разпечатка от диагностиката, мисля, че е с Consult III, прикачам 2 картинки:

1WhatsApp Image 2018-11-22 at 19.42.14.jpeg


2WhatsApp Image 2018-11-22 at 19.29.16.jpeg
Аватар
TheSaint
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 979
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 6:24 pm

Re: NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

Мнениеот longgo » Пет Ное 23, 2018 4:50 pm

Aх туй то.. Още един пример, как дросела с кабел е за предпочитане. Малко извън темата.. Няколко пъти карам кола с електронна газ.. Единствено, ако е автоматик и заради темпомата вероятно ще работи добре.. иначе.. пълна убитащина..(лично мнение към софтуерната страна)
Но е страннно, поне за мен дросела като устройство да сдаде багажа. След като подава данни за грешка вероятно може да му се пусне тест за позиция, дали има всички сигнали и т.н.
Не помня пусках ли преди, но например на Туарег (и разни други от ВАГ серията) еко дросела (дизел) му заминава тъпия пластмасов гребен и позиционира клапата дето му падне.. И не се продава отделно естествено само гребена..
Интересен казус.. Ако е активиран круиз контрола пак ли така губи обороти или не?
Аватар
longgo
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 1417
Регистриран на: Вто Авг 23, 2011 7:54 am
Местоположение: (RAU.FI),(GAB.BG)

Re: NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

Мнениеот TheSaint » Пон Ное 26, 2018 6:46 pm

longgo написа:***
Ако е активиран круиз контрола пак ли така губи обороти или не?


Незнам longgo - не бях на круиз всичките пъти когато е започвала да дава проблеми (а те са 4 пъти общо).
Нисан Лесото са й навъртели 100 км тестове и не е дала проблем...

Ще я пращаме в Сряда към Нисан в Южна Африка - 150 км в посока - ще видим дали ще има ядове по пътя...
Аватар
TheSaint
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 979
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 6:24 pm

Re: NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

Мнениеот TheSaint » Съб Дек 01, 2018 8:03 pm

Такаааа, обновление:

В Сряда колата отиде до близкия (150 км) окръжен Южноафрикански град и... се върна!
Исках да убия отговорника по колите (бял южноафриканец) - след като 5 пъти му казах да говори със сервиза - не го направи!
Разкара 2 коли и 2-ма шофьори за този дето клати гората!

Сега ще я карат пак в Понеделник (след уговорка със сервиза на Нисан).

За близо 300 км - 2 пъти е гаснала (т.е. проблема си стои).

Longgo - незнам дали е била на cruise control - по-скоро НЕ (като си знаем шофьорите) ;)
Аватар
TheSaint
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 979
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 6:24 pm

Re: NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

Мнениеот TheSaint » Вто Дек 04, 2018 2:28 pm

Обновление:

Nissan Южна Африка са се обадили на отговорника по колите:

- Теча (сълзенето) на масло - ганитури - пробка + картер, семерини на колянов вал (от 2-те страни на вала)
- Шума при празен ход - алтернатор - лагери - сменя се целия алтернатор + ремък (който беше сменен преди 2 месеца?!)
- Гасненето - според тя няма проблем м/у BCM модула и мотора, а пробелема е в бензиновата помпа

А, да - колата в момента била много зле - нямала никаква мощност... Странно защото отиде ОК до сервиза, ако не борим 1 гаснене.
Или е голям късмет, че помпата е умряла окончателно там, или ни сапунисват...

Да се оправи всичко по-горе ще струва: 1,763.22 USD по курса на деня... :fokus:
Аватар
TheSaint
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 979
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 6:24 pm

Re: NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

Мнениеот longgo » Чет Дек 06, 2018 7:21 pm

Аз или не съм видял или разбрал на колко хиляди е мотора, че гарнитурите на коляновия вал да се сринат..При правилното масло.. Но пък при теб не е полярен кръг та може и да може.
Обикновено теква първо предната.. но от друга страна задната точно така тече. Но те щом на под 120 000мили прецкват мотор..що не и това.. но пак остава въпроса - те са сигурни или ще сменят всичко за спорта? Че да не стане така да свалят кутията и да текне после от нейната семерина
Лагери на алтернатор.. Напълно възможно за съжаление, а доста от новите са така - сменя се анблок. Никакви ремонти в домашно. Или се дава за фабрично рециклиране. Както и вентилатори на радиатори и ред подобни..
Бензинова помпа - поради ниско налягане в рейката колата може да върви с някаква константна скорост (до 2000-2200мин-1) но като подадеш газ и тя умира, предръпва..
Поне тя, лесно се проверява с манометър. Помпата де, не колата..
За цената.. сериозна е, но за да се смени задната голяма семерина се сваля кутия и маховик.. което не е хич малко работа. Но, това много вероятно не е първият такъв автомобил за това след като са сменили кутията първия път, що не са сменили задната семерина така или иначе е било удобно. А с ремъка и предната, че ако е текло се е виждало. Но каквото такова. Поне се разбрало уж какво и е.. А от прочетеното за дизелите им, и от твоите перипетии... вуобще се убеждавам, че което бе Патрул преди години няма нищо вече общо с това..
Аватар
longgo
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 1417
Регистриран на: Вто Авг 23, 2011 7:54 am
Местоположение: (RAU.FI),(GAB.BG)

Re: NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

Мнениеот TheSaint » Вто Дек 11, 2018 2:30 pm

longgo написа:Аз или не съм видял или разбрал на колко хиляди е мотора...


Оф, да се закрепи, че вече взе да ми писва и на мен...

Иначе, не ме жалете много, "резервната" кола е тази:

WhatsApp Image 2018-12-11 at 14.12.17.jpeg


RX350, модел 2007-8 - много мазна/тиха колица, върви на самолет, пие на смок и тотално непрактична/егоистична сравнено с X-trail-a който е супер фамилно ориентиран.

Lexux-та има поставка за чаша само на шофьора при духалката,та жена ми я нарочи за кола за егоисти и е права... :)
И продължавам да твърдя, че още не съм карал Тойота която да ти дава приятна обратна връзка при шофирането - с този звер на планински път (катерене с много и остри завои) ми беше адски некомфортно и даже ме отнесе едно Polo 1.6! :)

Ta Nissan-a е готов, платен, утре ще ми го носят наобратно... да видим как ще се държи...
Пак ще го разхождаме към Durban по коледа, дано няма Deja Vu (миналата година точно тогава умря CVT трансмисията)...
Аватар
TheSaint
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 979
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 6:24 pm

Re: NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

Мнениеот Лев4о » Сря Дек 12, 2018 7:58 am

Чета ти перипетиите с интерес. То е ясно за комфорта, че е индивидуално и субективно - въпрос на свикване. За X-trail-a може да предположим, че е семейно ориентиран, докато за Lexux-а по скоро е ориентиран към гъзарията. Но мен ме изненадват различните странни проблеми които се появяват при новите модели автомобили и които влачат след себе си огромни разходи. За нашият служебен Нисан съм писал много пъти и не искам да се повтарям. Но ето и пресен случай - Нисан Кашкай на един колега. Автомобила е на 11 месеца, още няма 10 хил. км. нов, в гаранция. Колегата се прибира в четвъртък вечерта след работа и в петък сутринта не може да запали. Пътна помощ, карат го в Нисан и там му казват, че акумулатора е умрял. Ама било по вина на старт-стоп системата. Добре де, а този акумулатор и тази система не са ли предвидени да работят заедно някакъв период от време? Да не говорим, че старт-стоп системата я изключихме още миналата зима. Та с много разправии и натиск от моя страна смениха акумулатора гаранционно иначе се напъваха да не го сменят. Сега като пиша, се сещам и за други Нисани. Това да не е проблем на марката? Що е Нисан все има някакви проблеми и кусури.
Аватар
Лев4о
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 1373
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 7:49 pm
Местоположение: София

Re: NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

Мнениеот TheSaint » Сря Дек 12, 2018 10:32 am

Лев4о написа:Чета ти перипетиите с интерес...

Незнам, ако е така както казваш - то вече не е вярна и приказката - купи нова и сменяй на 5 години...

През ръцете ни минаха вече 7 X-trail-a (2 тотализираха колегите и взехме пак същите), взимаме ги на средно 60-70К км. Скоростни кутии си отиват след 160К км, най-много изкара най-стария Нисан X-trail (дето беше 1-во мой - 2010 преди facelif-та) - 225K km. Nissan се правят на силно изненадани всеки път...
Освен това други големи проблеми (такива, че да ни оставят на пътя) не сме имали. Моята кола явно е понеделнишка, че и трансмията си отиде рано и сега помпата...

Иначе аз обвинявам и "пишман" майсторите които ни барат колите. Тук в Лесото е много трудно да намериш свестен майстор (повече от всякъде другаде), такива веднага забягват към Южна Африка на по-добри условия и заплащане.

Нашите коли винаги ги караме към фирмения сервиз, и смело мога да кажа, че преди 6 години беше доста по-добре отколкото сега - просто няма такава пародия! Но по-добре от независим механик (такъв свестен не сме намерили за 6 години!), само Японския X-trail и Японската Micra-та на жена ми ги караме понякога на независим механик през граница към близкото градче в Южна Африка (на 26 км оттук) защото не ги искат в Nissan от 2-3 години вече, а преди това можеше...

Lexus-a - наистина е правен за гъзария и вероятно в голям град на основно градско ще по-адвкватен отколкото тук. А и с този черен цвят ми е ужано гангстерска! Преди 2 години шефа реши уж да ми прави евала - заяви, че ще ми я даде, а той ще купи по-новя модел. Беше ми много обиден, като му заявих, че не я ща. :)

Още да мрънкам - малее ми (то верно, че и аз доста порастнах - 182 см на 110 кила), но седалка докрай и до долу - очите ми гледат в сенника! Верно е, че и по принцип карам по-изправен, но не ми е удобно колкото и да ръчкам настройките... То тясно и около краката...Бе за по-ниски и финни хора е правена... ;) Жабката не можеш да сложиш нищо (може би само пистолет или малка дамска чанта ;)). Под седалките на можеш да пъхнеш нищо, а ние редновно скатаваме алкохол там с X-trail-a, на път към Ботсвана, че алкохола 3 х скъп отколкото в Лесото и Южна Африка - по 6 уискита можеш да скриш под всяка седалка в X-trail-a! ;) Лексуса всякаш има двоен под - много е плитък дори и отзад в краката на пасажера няма "пропадане" а е почти равен! Задните седалки се плъзгат на шейна към багажника, та поне разтояние има за краката на пасажера има (за сметка на багжник-а).

Но да й дам и кредит - страшно тихичка и мазна, вътре нищо не трака и клопа, та дори и като се развихри мотора! Страхотно набира и доста добре изчислени мотор/скорости. Верно, след CVT-то се налага да свикнваш пак с Kick-down-a, в началото даже ти е странно... :)

Откъм поддръжка - трагедия също - Тойота тук не поддържа Lexus - (поддържаше я преди 6 години, но спряха след 1 година).
Караме я към близкия окръжен град (150 км) или Йоханесбуг (450 км) дори за смяна на масло.
Проблеми - взехме я на 90Ккм, сега е на 165Ккм-> сменихме дросел на 1 от цилиндрите, ремък, обтегач, амортисьори, хидравлична рейка ($1700!) преди 3 години, но теча си остана. Отговорника по колите не му се занимава (обясни ми защо не можел да се отстрани напълно теча) и предпочита да долива... Тя и не тече и не се кара много... та си кютаме така... :fokus:

Но да се върнем на X-trail-ера - интересно ми е днес - 150 км наобратно от сервиза дали ще върви без да угасне :superstition:

А да, нашия всемъдър отговориник (белия Южноафриканец) пак щеше да разкара кола и шофьори за този дето клати гората - но този път го спрях!
Направихме превода сутринта и той засили шофьорите да ходят да взимат колата с разпечатката за плащането. Едва го накарах да вдигне телефона да пита дали е ОК - казаха му - НЕ - искаме първо да видим парите в нашата сметка, тогава освобождаваме колата - което стана в късния следобяд. Немам нерви с тоз човек! :offtopic:
Аватар
TheSaint
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 979
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 6:24 pm

Re: NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

Мнениеот TheSaint » Чет Дек 13, 2018 2:10 pm

Така... Колата се върна вчера от Южна Африка - 150 км - без да прекъсва.
Като я подкарах веднага ми металически заскърцаха предните накладки и така нон стоп - бяхме ги помолили да погледнат/престържат дисковете, но ни беше заявено, че са добре.

Отделно, предната броня не е сложена като хората обратно (и на живо стои по-зле):
WhatsApp Image 2018-12-13 at 09.24.14.jpeg


Една деруга на преден десен калник се правя, че не виждам:
d466147e-7471-454f-b128-ff29f793fc50.jpg


А отдолу още по-покъртително, кората под бронята:
WhatsApp Image 2018-12-13 at 09.24.33.jpeg


И това е само каквото успях да видя без да се навирам под колата и в мотора!

Не се стърпях и им писах с снимки (без одрасканото) и приложена фактура за USD 1,841.31 (по днешния курс):

"Hello Francois,

I got my vehicle yesterday afternoon, after repairs as per the attached Invoice.
It ran fine (without cutting) for about 150 km from Bloemfontein to Maseru – so I hope the biggest problem is solved – thank you!

But I got few frustrations as I got my car – the biggest being – metallic noise coming from the front disk brakes like as the brake pads are constantly in touch with the disks (and we asked you to inspect the disks) – I have sent the car immediately to Nissan Maseru – will update you with their report.

Also, the front bumper is not properly re-attached/aligned on both sides.
And even worst is the plastic cover under the front bumper, didn’t you guys have a clip to suspend it properly?!
Not only it is ugly hanging from one side, but also wobbles at speed and bumps...

Really not major issues (except for the brakes), but unfortunately they spoiled the joy of all the good job I believe you have done with the rest of the repairs."

Получих следния отговор, безсмислен, но за сметка на това и безполезен:

"Good day

Hope all is well. The front bumper that is out of line we do apologise for the inconvenience as it can just be a clip that clipped out that just needs be to be clipped back in. The brakes that is noisy, we have inspected them and there is nothing wrong as the pads and the discs is within specification to not be replaced. We have spoken to J.C in connection with the brakes where we confirmed the brakes is still in good order. As for the belly plate that was not secured properly our sincerest apologies as we do not have any belly plate clips loose and the only way for us was to secure it with a cable tie. We will follow up on this concern to insure that this will never happen again.

For any further inquire do not hesitate to give me a call."

Днес пак съм без кола - отиде в местния Nissan да видят какво не е наред със накладките и ги помолих да напаснат борнята и закрепят кората.
Интересно ми е Ник какво има да каже, ако чете това...
Аватар
TheSaint
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 979
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 6:24 pm

Re: NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

Мнениеот longgo » Чет Дек 13, 2018 11:50 pm

Давам кола в сервиз. За смяна на накладки и течност.. Връщат мия със загубени пружини на накладките, загубени маншони на пробки и ... пробита цетка в казанчето за спирачна течност за да видиш ли извадели.. течността.. !?! Аве мам... ви загубена, с две тънки отверки като стиснеш отстрани на чопчетта и цетката е аут..
Да, ама щели да.. поръчат от морга!?!?!?!?!?!?!? пластинките(пружинките) и се извинявали за което.. ама таковата.. случвало се.. Тогава колата не бе моя, и нямах правото да пипам..
Вероятно освен Николаша има и други монтьори или пък занимаващи се които надявам се няма да засегна много но в тоя занаят има брутални мундари. И не само мундари, ами тотални наглеци! И това не е само в родината, или тук. Забелязвам че е някаква зараза също като тия с авто моргите..
Така, казах си го и без да ме питат.. А сега по твоите терзания.. Аз съм 1.95 и към 94-97КГ и познай оня ден като приятел ми даде да покарам тяхната придобивка Ауди ТТ. Ниско ли? Видимост ли? ... Това нещо и сродните му са правени за мацки по 1.5м.. с токчетата.. Нещо като Ариана Гранде. (ама че име).. не за хора.

Относно лексуса - сори пич, ама това е грозно. Грозно та чак ... накъртва. Нямам идея що за псевдо наивност имат от тойота да казват че това е "лукс" при все че изглежда дизайн на някой 1ви курс алхимия. Сори ама и сега, Лендкруизър, Авенсис и т.н.. са .. да не казвам какво. :pardon: А относно нисаните... вашето е чист мазохизъм.. За зоната в която сте, ръчна кутия, без сложни елементи и механичен климатик. Имам предвид без всякакви "глезотии" из нея. Така ще си джиткаш де искаш и няма да и трепериш дали няма да реши да те зареже баш в средата на пътя, да не говорим за "екстите" които ще береш с такива ремонти.. По-стара, надеждна изпитана машина.. Че то дори Лада Нива май повече ще окряка от тия нисани.
Ето, скоро от познат тук и познат в полша научавам за нови волва ХЦ които са с някакви проблеми в малоумния софтуер който управлява вътрешните системи. От дилъра вдигат ръце, че след трето подменяне на фирмуери не се подобрява и ще чакали от централата инфо какво да правят..А честит сбор. В руската половина на тубата, има клипчета с Ленд Ровъри как дето се вика нов новеничък и айде след месец в сервиза... И това ако е ТАТА или Даичия (м/у другото на коелгата ми сандерото прехапало кутията и сменяли с нова...В кола на 30 000км..) айде.. Не че трябва, ама.. да кажем.. кофти марки. А ми тия "луксозните"... :pleasnatry:
Аватар
longgo
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 1417
Регистриран на: Вто Авг 23, 2011 7:54 am
Местоположение: (RAU.FI),(GAB.BG)

Re: NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

Мнениеот Лев4о » Пет Дек 14, 2018 7:42 am

Да налея и аз масло в огъня. Колега с Опел Астра отива в квартален сервиз за смяна на масло и накладки. Взема си колата, накладките стържат. Връща се в сервиза, казват му, че дисковете са надрани и след няколко километра ще улегнат. Да ама не - хем стърже, хем не спира. Вдигаме я на подемник и се оказва, че накладките са монтирани с металните плочки към дисковете.
Пак Опел, не помня точно какъв беше двигателя. Теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните. На капака по периферията фабрично са запресовани едни втулки през които минават болтовете, а тези втулки стърчат и като се нахлузи гарнитурата я държат да не се размества. Та някой специалист беше отрязал всичко което стърчи и съответно гарнитурата се изплъзва и тече масло.
На снимките - гарнитура на глава на Опел Астра в който след ремонт в сервиз е налят "антифриз" с неизвестен химичен състав.
Прикачени файлове
IMG_1090A.jpg
IMG_1086A.jpg
Аватар
Лев4о
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 1373
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 7:49 pm
Местоположение: София

Re: NISSAN X-TRAIL загуба на мощност и гаснене

Мнениеот TheSaint » Пет Дек 14, 2018 3:49 pm

Лев4о написа:Да налея и аз масло в огъня...

Това вече хептен (за обърнатите накладки), но човек може да се бил угрижен или влюбен! ;)
То няма лошо, ама като са я дали на клиента да не чуят и да се усетят...

Longgo, за Lexus-a - няма да споря (много), на мен най-вече ми пречи черния цвят, не толкова външния дизайн - ако беше нещо светло, сребърно/златно - щеше да ме радва. Вътре дизайна на таблото/салона не е лош, но контролите са кошмарни!
Но ми е тясна/непрактична, а сега като и поудъртя ми е баш кола на нереализрал се мутрафон/гангстер :lol:
За моя Нисан: овновно където се кара всеки ден (85% от годината) е в задръстване - та без автомат нещем! :)

Днес се върна от сервиза - оказа, че имало камъче м/у диска и предпазителя (щита) на диска!
Още $100 платихме за да сложат бронята като хората и 2 щипки за кората отдолу. :fokus:

Писах им на Nissan Южна Африка, че не кефи след като си дал $1800, да кихнеш още $100 за оправяне на техните бакии.
Не очаквам (смислен) отговор...
Аватар
TheSaint
Баш Майстор
Баш Майстор
 
Мнения: 979
Регистриран на: Вто Фев 26, 2008 6:24 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Автомобилна техника

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron
placeholder