Пачо написа:На милейди на хюндая бензиновият филтър е вграден в кутията с бензиновата помпа и заровен в резервоара. То така се правят по-евтини автомобили като намаляваш разходите по сглабянето. После за смяна на крушка махаш бронята.
Dragonfly написа:
...Само не знам с какви инженерни аргументи са направили два вида крушки във фара - Н1 и Н7 (за късите). На Ситроеня всичко (вкл. и за мъгла) беше Н1.
TheSaint написа:Явно е от поколенията... защото на C3 ('07) също е така - H7 за къси и H1 за дълги. И аз недоумявам защо трябва да е така...
Любо написа:TheSaint написа:Явно е от поколенията... защото на C3 ('07) също е така - H7 за къси и H1 за дълги. И аз недоумявам защо трябва да е така...
И по-стари има, Хонда Акорд ('00) също е с Н7 и Н1. Н7 За късите много бързо изгарят, скоро сложих лед не греят но и не светят добре.
Любо написа:И по-стари има, Хонда Акорд ('00) също е с Н7 и Н1. Н7 За късите много бързо изгарят, скоро сложих лед не греят но и не светят добре.
Dragonfly написа:Смело се движат в посока като ти изгори крушка, да ходиш в сервиз, за да ти сменят ... фара.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта