longgo написа:***
А за град като София и ако имаш къде да зареждаш най-вероятно малък електромобил като предстоящият С3 ще е най-оптималният вариант а до морето да си ходиш с големия лебед..
***
Ако имах къде да зареждам - да бих се замислил за малък електромобил, че в Софийския трафик, само това е решението.
От друга страна - с Цетко 3 можеш да мръднеш и извън София когато ти скимне, че и до морето е ОК.
Бре, идеална си ни е засега, само да видим в петък какво стана, че както си ме кефеше много последните 4-5 Ккм (7К км откак сме я взели), ревна за грешка в скоростите като свали от 1-ва на 2-ра, остана на 1-ва. Като трябваше да спра в трафика на цариградско - угасна (не натисна съединител). После отказа да запали.
След софт ресет (заключване/отключване на колата с дистанционното) - запали, угаси чека и ме закара до нас (10 км) все едно нищо не е било.
2 грешки прочетох - отворена верига и сработила термична защита на актуатора на съединителя.
Пише, че са перманенти грешки, пък си работи колата (на паркинга пред нас само я местя) и чека не свети, което е странно.
3-ма майстори имам, 3 различни менинея чух:
Единия казава, трябва само да се обучи робота, нещо се е объркала за момент...
Втория казва, четките на ел. мотора на актуатора са приключили - трябва да се смени актуатора и да се види съединителя как е.
Третия казава съединителя е приключил и натоварил актуатора, но и той предпочита да смени и него.
За съжаление, актуатора е доста цифра - 500 лв. най-малко.
На това ми обърнаха внимание майсторите още като проучвах за колата - че ще се предаде рано или късно - 70/80К км карали, тя е на 70 сега.
Аз мисля да сменя всичко и да знам, че мога да й разчитам. Само се чудя дали да си троша нервите да обучаваме 1-во.