Направих видео за индикатора за работата на ламбда сензора, но беше преди да знам, че не е обикновен с напрежение изменящо се 0-1V, а e такъв за богата смес (над 0.45V), а надолу за бедна смес е токов (широколентов) и го наричат кислороден датчик за обеднена смес (за Lean Burn двг) Външно е еднакъв с обикновения ламбда, но несъвместим, различават се по последното число.
Все пак показва, че сензора е жив и мърда...
https://youtu.be/2qNojMZZSrMНаправих видео и за предварението, за което споменах, че леко мърда, макар и в границите. Мазнах с тебешир около черния белег на шайбата, но не се вижда много добре... Все пак:
https://youtu.be/Yv1yajpG0UgЕто видео за оборотите и импулсите, които управляват клапана за празен ход, при студен старт (22гр) и подгряване...
https://youtu.be/4TZkJxWucxIМай мърдането на оборотите не е свързано с промяна на ширината на отрицателния импулс (мисля, че той би трябвало да отваря клапана, защото при контакт вдига 10V)
При плавното сваляне на оборотите при загряване, вече се вижда, че е свързано с промяна ширината на импулсите..