BGdriver.org
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?
април 20, 2014, 07:42:41

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
47686 Публикации в 1694 Теми от 445 Потребители
Последено регистриран: mantra
Начало Помощ Календар Вход Регистрация
+  BGdriver.org
|-+  Автомобили
| |-+  Автомобилна техника
| | |-+  Форд Фокус 2000год.-1.8ТДИ- спря!
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема. « назад напред »
Страници: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 Надолу Изпечатай
Автор Тема: Форд Фокус 2000год.-1.8ТДИ- спря!  (Прочетена 22889 пъти)
Владислав
Баш Майстор
******

репутация: 37
Неактивен Неактивен

Публикации: 8127


« Отговор #30 -: февруари 13, 2009, 22:52:03 »


Друго си е обаче като ти даде среден разход 5-5,5/100 и с един резервоар минаваш 1000+ км. ;)
Което в пари/100 км (кат му включиш всички масрафи) колко дава в сравнение с един бензинов на газ?  :biggrin:
Активен
Децата на задната седалка в автомобила са източници на инциденти. Инцидентите на задната седалка на автомобила са източници на деца.
komisar
Баш Майстор
******

репутация: 20
Неактивен Неактивен

Публикации: 1392


« Отговор #31 -: февруари 13, 2009, 23:00:00 »

Но думата ми е, че прочитането на записаните в паметта грешки и откази не е и не би трябвало да е скъпа процедура. Стига разбира се да разполагат с подходящо устройство.

Съгласен съм с теб и Сава, че без диагностика е рано да се правят заключения! Обаче, как да направим, че да сме сигурни, че няма да се "раздуе" проблема? Първо да направим диагностика при друг сервиз- да видим какво ще кажат? От патили хора знам, че ако отида на 3 места ще имам 3 диагнози...  :pleasnatry: Ще платим диагностика на едно място и ще излезнат дюзи например, после може да изкарат самата помпа(например) или запушени горивопроводи, горивен филтър и т.н. И ако тръгнем да отстраняваме всичко до тук и не се оправи и пак опрем до тази платка... Сумата ще е в + 100, 200 ,300... лв. отгоре. За (Мото Твое-то)- не пречи да се дадат едни пари за диагностика, но отговорът им бил (пак по мнения от нета), че ако излезе нафтова помпа за ремонт, те само я демонтират, носят я в техен партньор- сервиз на Бош, щото помпата е такава. Там я ремонтират и после в Мото-то ти я монтират и си плащаш по едни европейски цени...  :nea: Най- много се притеснявам от това да не ни "качат по върбите", може да е реле някакво за 50лв. ама... Ще питам за разпечатка от диагностиката! Тактично...  :secret:
Активен
Спиро от филма "Два диоптъра далekогледство":- Ако някой ти каже лоша дума за Москвича, да знайш- от завист е!
Владислав
Баш Майстор
******

репутация: 37
Неактивен Неактивен

Публикации: 8127


« Отговор #32 -: февруари 13, 2009, 23:01:41 »

Но се учудвам, че не е правена диагностика, а се говори напосоки.
Те точно за това са за бой тия хора. Що за сервиз е това и на какво разчитат - дето викаш "Изчистихме грешките, дай 30 лева"  :punish:
Активен
Децата на задната седалка в автомобила са източници на инциденти. Инцидентите на задната седалка на автомобила са източници на деца.
Владислав
Баш Майстор
******

репутация: 37
Неактивен Неактивен

Публикации: 8127


« Отговор #33 -: февруари 13, 2009, 23:06:57 »

Съгласен съм с теб и Сава, че без диагностика е рано да се правят заключения! Обаче, как да направим, че да сме сигурни, че няма да се "раздуе" проблема?
Гадното е, че тия дето "взимат малко" не отбират грам. Останалите решават проблема по Гордиевия начин - сменят помпата, клиентът ручва жабето с 3000 лева назад, а дефектиралата помпа се праща при някои тарикати дето сменят един резистор (примерно) и я пускат като рециклирана (за 2000 лева). Пей сърце! Май най-добре е да се търси по моргите.
Активен
Децата на задната седалка в автомобила са източници на инциденти. Инцидентите на задната седалка на автомобила са източници на деца.
Dragonfly
Баш Майстор
******

репутация: 47
Неактивен Неактивен

Публикации: 2809


« Отговор #34 -: февруари 13, 2009, 23:16:52 »

Ами то там пък вече дизеловият мотор нито блести с икономичност, нито с прословутия си въртящ момент в широк диапазон от обороти. И въпросът "Оти ручаме жабетата" се налага просто автоматически.
Ще имаш да вземаш :)
Ама дай да не спамим темата за Фордо. Че то вечният спор дизел срещу бензин край няма. А и е по-подходящ за маса  :drinks:
Активен
sawaster
Баш Майстор
******

репутация: 15
Неактивен Неактивен

Публикации: 2251


« Отговор #35 -: февруари 13, 2009, 23:19:24 »


Друго си е обаче като ти даде среден разход 5-5,5/100 и с един резервоар минаваш 1000+ км. ;)
Което в пари/100 км (кат му включиш всички масрафи) колко дава в сравнение с един бензинов на газ?  :biggrin:

Едва ли масрафите на газиран автомобил са по-малко от тези на дизела. То ти стигат само главоболията и приблемите по газиращото у-во и последствие върху двигателя. Не съм чул някой с АГУ нещо да не се оплаква, но в същото време всички ги хвалят. Да, като разход на гориво със сигурност е по-евтино, но има и други неща, които не са за пренебрегване. А на дизела кво, наливаш и караш, сменяш консумативите, както се прави на всяка друга кола и така.
На газ по-често свещи, филтри, кабели, делко, гърнета, евентуално прегорели клапани, запушени дюзи, изгорели дебитомери, гърмежи и последствията от тях, понижена мощност, нестабилна работа на ДВГ-то, нестабилни обороти и още и още.... ;)
Активен
Владислав
Баш Майстор
******

репутация: 37
Неактивен Неактивен

Публикации: 8127


« Отговор #36 -: февруари 13, 2009, 23:20:54 »

Ще имаш да вземаш :)
Ама дай да не спамим темата за Фордо. Че то вечният спор дизел срещу бензин край няма. А и е по-подходящ за маса  :drinks:
Туй "ще имаш да вземаш" ще го заменим на "ще имаш да черпиш"  :biggrin: :drinks:
Активен
Децата на задната седалка в автомобила са източници на инциденти. Инцидентите на задната седалка на автомобила са източници на деца.
Dragonfly
Баш Майстор
******

репутация: 47
Неактивен Неактивен

Публикации: 2809


« Отговор #37 -: февруари 13, 2009, 23:20:59 »

Цитат
Ще платим диагностика на едно място и ще излезнат дюзи например, после може да изкарат самата помпа(например) или запушени горивопроводи, горивен филтър и т.н.
Напротив, ако се направи с истинска апаратура и си вземеш разпечатката, сигурен съм, че дори и Ник тук дистанционно може да ти даде насока за проблема. Защото записаните грешки са си все тези. Интерпретацията е тънкия момент. Но ако ти пише там директно "отказ на еди какво си", няма нужда и от тълкуване.
Активен
Владислав
Баш Майстор
******

репутация: 37
Неактивен Неактивен

Публикации: 8127


« Отговор #38 -: февруари 13, 2009, 23:22:43 »


 А на дизела кво, наливаш и караш, сменяш консумативите, както се прави на всяка друга кола и така.
И по някоя нафтова помпа а 2000 евро от време на време  :biggrin: Ако си с комън рейл - дава бетер!  :superstition:
Активен
Децата на задната седалка в автомобила са източници на инциденти. Инцидентите на задната седалка на автомобила са източници на деца.
komisar
Баш Майстор
******

репутация: 20
Неактивен Неактивен

Публикации: 1392


« Отговор #39 -: февруари 13, 2009, 23:30:05 »

[ Май най-добре е да се търси по моргите.
Те на моргите не са "фанати от гората"- вЕрвай ми! Това се превърна в голЕм бизнес тук, в Б-г. И като я купиш еФтинко тази помпа? Кой ще ти я настрои-този, дето ти е дал вчера оферта ли?  :nea: Жив свидетел съм, как колежката ми 2 месеца си търси компютъра за Мерцедес "Ц класа" и прозвъни половината страна... и двама "факира" се пробваха да поправят стария комп. и нищо не стана. Електрониката- втора употреба не можеш да я провериш лесно дали е читава- трябва да я платиш, да платиш на човек да я монтира, да я настрои и после трябва да убедиш "моргаджията" да ти върне парите(ако не работи джаджата). Ама той винаги е с подозрение, че си взел часта само за проба, или си я намерил другаде по- евтино и сега му въртиш номера. И става една... :pardon:
П.С.: Идея за колегите в чужбина- супер бизнес сега е да се вкарват табла, рейки, фарове, механизми чистачки и др. от сравнително нови коли, за актуални модели леки коли, "джипове" и бусове. Много взеха да се внасят английски коли и масово се търсят чаркове за обръщане на волана...  :driving:
Активен
Спиро от филма "Два диоптъра далekогледство":- Ако някой ти каже лоша дума за Москвича, да знайш- от завист е!
sawaster
Баш Майстор
******

репутация: 15
Неактивен Неактивен

Публикации: 2251


« Отговор #40 -: февруари 13, 2009, 23:33:53 »


 А на дизела кво, наливаш и караш, сменяш консумативите, както се прави на всяка друга кола и така.
И по някоя нафтова помпа а 2000 евро от време на време  :biggrin: Ако си с комън рейл - дава бетер!  :superstition:

Така е, тя нафтовата помпа консуматив я водят вече. ;)
Активен
Владислав
Баш Майстор
******

репутация: 37
Неактивен Неактивен

Публикации: 8127


« Отговор #41 -: февруари 13, 2009, 23:39:09 »

Те на моргите не са "фанати от гората"- вЕрвай ми!
Абе и ти си прав! Аз като си спомня какви митарста бяха за един лост за чистачка (дето хем не е толкоз доходоен чарк)... Аз май се изчерпих откъм предложения. Така или иначе, при всички случаи е добре да се локализира повредата, че да не се окаже после, че на момчето му пускали дънките  :biggrin:
Активен
Децата на задната седалка в автомобила са източници на инциденти. Инцидентите на задната седалка на автомобила са източници на деца.
Владислав
Баш Майстор
******

репутация: 37
Неактивен Неактивен

Публикации: 8127


« Отговор #42 -: февруари 13, 2009, 23:40:02 »


Така е, тя нафтовата помпа консуматив я водят вече. ;)
При тоя модел май не си далеч от истината  :biggrin: :good:
Активен
Децата на задната седалка в автомобила са източници на инциденти. Инцидентите на задната седалка на автомобила са източници на деца.
komisar
Баш Майстор
******

репутация: 20
Неактивен Неактивен

Публикации: 1392


« Отговор #43 -: февруари 13, 2009, 23:41:38 »

Напротив, ако се направи с истинска апаратура и си вземеш разпечатката, сигурен съм, че дори и Ник тук дистанционно може да ти даде насока за проблема. Защото записаните грешки са си все тези. Интерпретацията е тънкия момент. Но ако ти пише там директно "отказ на еди какво си", няма нужда и от тълкуване.

Пак съм съгласен! Ще искам разпечатка от диагностиката! Интерпретацията- малко като гледане на кафе е- за неподготвените майстори. Затова и писах, че се дават (често) различни диагнози. Например- ако отиде с този проблем в обикновен сервиз, където се бачка по ходова част, основни ремонти или най- общи работи, първо ще го питат дали е чул някакво изтропване в мотора, ще се насочат към ангренажен ремък...клапани, филтри. А като отидеш в специализиран сервиз за дизел- веднага се хващат за помпата, особено ако е слабост на модела и вече за имали 5-6 такива случая. Все едно да отидеш на зъболекар и той като ти каже- Отвори си устата, ти да отговориш-" Ей, докторе, как разбра, че мА боли зъб"?  :biggrin:
И аз спирам засега, ще пиша за резултатите от диагностиката!
« Последна редакция: февруари 13, 2009, 23:45:17 от komisar » Активен
Спиро от филма "Два диоптъра далekогледство":- Ако някой ти каже лоша дума за Москвича, да знайш- от завист е!
sawaster
Баш Майстор
******

репутация: 15
Неактивен Неактивен

Публикации: 2251


« Отговор #44 -: февруари 14, 2009, 14:00:27 »


Така е, тя нафтовата помпа консуматив я водят вече. ;)
При тоя модел май не си далеч от истината  :biggrin: :good:

Възможно е. :biggrin:
То и без това говорим за Форд, а там нещата май са много зле от където и да ги погледнеш.
Ако трябваше да избирам между нещо френско и Форд с малко колебание бих предпочел френското. :pleasnatry: :drinks:
Активен
Страници: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 Нагоре Изпечатай 
« назад напред »
 

Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 2.0 RC3 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!
Страницата е създадена за 0.953 секунди с 28 запитвания.